Stort engagemang för nya stadsdelen Norra hamnstranden

Stort tack till alla er som var med och bidrog på olika sätt under samrådet och under det offentliga mötet.
Gullmarsskolans aula blev mer än fullsatt och bra frågor och funderingar strömmade in under mötet den 16 april, vi har även fått in många synpunkter som skickades in under samrådsperioden. Ert engagemang är värdefullt för vårt fortsatta arbete med detaljplanen, nästa steg är att samla alla inkomna yttranden och planera för kommande justeringar, revideringar och utredningar.
